2017. október 15., vasárnap

Helyzetjelentés


Sziasztok! :)

Remélem, van még köztetek itt olyan, aki nem feledkezett meg a történetről, (elég rég volt már, hogy én itt bloggert játszottam) mert jelentem, hogy majdnem kész! (34 fejezet)Aztán megy a 7. Aranymosás pályázatra, és majd kiderül, hogy mi lesz a sorsa, vagy könyv lesz belőle vagy egy blogregény marad. :) (van egy erős gyanúm, hogy melyik :D)


Bármelyik is lesz, remélem, hogy várjátok Alex és Lorena történetét, nekem már nagyon a szívemhez nőtt a művészlelkű Alex és a kicsit dinka Lorena. :) 


2018. 04. 07. Kiestem :)

2018. 03. 05. Átmentem az előszűrésen :) És gondolom ennyi is marad az öröm .

16 megjegyzés:

  1. Jézusom annyira vártam már egy helyzetjelentést ^^ Remélem minél hamarabb olvashatom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejóó :33 Akkor még van, aki emlékszik rá :)
      Én pedig gőzerővel írom, mert végre átlendültem a válságon :)

      Törlés
  2. Júúj! Nagyon drukkolunk! Remélem hamar olvasható lesz. :) Egyik kedvenc történetem.

    VálaszTörlés
  3. Remelem hamar olvashatjuk :) imadom <3

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy írtatok. :) Majd az első három részt fel fogom rakni amúgy, ha kipofoztam az egész szöveget, és minden kis részlet a helyére került. :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira örülök hogy feltűntél a színen!
    Imádtam mindkettőjüket, annyira édesek voltak és aaaa most visszatérnek? Ha könyv lesz belőle (márpedig miért ne lehetne) akkor mindenképpen szeretnék eg dedikált példányt. Eeeen vagyok a legnagyobb rajongód ❤️
    Hatalmas ölelés,
    Brynn :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát például azért nem lehetne, mert biztos baj van a történetvezetéssel. :) Meg van pár hibája. :)
      Örülök, hogy te is írtál, puszi! :) <3

      Törlés
  6. Ahh istenem! Végre �� Elképesztően jól írsz, és remélem, hogy a közeljövőben újra olvashatom a történetet. Sok sikert a továbbiakban, szurkolok, hogy sikerüljön könyvként is megvalósítani, mert egy csoda amit írtál, és tudom, hogy a folytatás is ugyan ilyen fantasztikus lesz.
    Ölel: Csenge

    VálaszTörlés
  7. Kedves Petra Regina Simon, az e-mailem jelzett, hogy hozzászóltál, de sajnos itt nem találom a kommentet. Nem én töröltem ki, bocsi! Nagyon örülök, ha várod! :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia, eltelt már másfél hónap, Lett azóta valami újdonság? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, hát még mindig tart a pályázat, az aranymosás oldalra kerülnek ki a részletek, még mindig van egy kis esélyem. (legalábbis arra, hogy az előszűrésen átmegy :"D)

      Törlés
  9. Szia, fel fogod tölteni még a részeket? Annyira kíváncsi lennék a folytatásra. :/ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, sajnos fogalmam sincs, megírom e valaha úgy, hogy kerek történet legyen. Az igazság az, hogy szeretném, de mivel dolgozok alig marad energiám másra.
      De jól esik, hogy van, aki még emlékszik, várja! <3

      Törlés
    2. Szia! Én is bizonyos időközönként felnézek hátha van valami új. Mióta nem írod tovább ezt a blogot azon agyalok vajon mi lett volna vagy mi lesz még ha lesz egyáltalán. Mindenkinek más az ízlése és nem ok nélkül írod ugyanis mi (az olvasóid) imádjuk. És nem jobb az ha olvassák a sztoridat mint ha valaki jot mondana róla de csak muszájból olvasta el? Azokkal törődj akik maguktól olvassák amit írsz hidd ell nem vagyok egyedül aki ennyire oda van a sztoridért! :)

      Törlés
    3. Szia :)
      Örülök, hogy írtál. :) A mostani verzióval sajnos én sem vagyok megelégedve, de ígérem, hogy gondolkozok rajta, megpróbálom majd átírni :)

      Törlés